Jump to content
Islamic Forum
Sign in to follow this  
Elidicious

Rate The Avatar

Recommended Posts

rate the icon of the person above you from 1 to 10. i've got no one above me...so i've got no icon to rate. lol...

the one who'll come next, should rate my avy.

 

ok. let the game begin.

Share this post


Link to post
Share on other sites
PropellerAds

ok. i'll start. i'll rate mine ^10 :sl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

7 out of 10 i think urs is heh :sl: good enough

Share this post


Link to post
Share on other sites

gotta be 10 out of 10 for the 'protection' lollllllll :sl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat u mean he moved out of the picture or from arsenal...ohh lol :sl:

Share this post


Link to post
Share on other sites
if he moved from Arsenal...i wouldent be here

 

lolllllllll yeah i can see dat omg u jokerr!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

^9/10

 

u guys might wanna stay on topic b4 we have this thread closed too ..like the other one :sl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

^9

 

just write it like this: ^ and the number

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ 6...the colours and contrast a bit dry...overall its decent...:sl:

Share this post


Link to post
Share on other sites
^ 6...the colours and contrast a bit dry...overall its decent...:j:

 

:sl:

 

Hmmm ok...point taken bro... :sl:

 

I hope one day I can design my own icon and other graphics stuff...

 

^7.5 :no:

Share this post


Link to post
Share on other sites
I hope one day I can design my own icon and other graphics stuff...

 

Its easy just get yourself photoshop and look for tutorials on internet and voila you have all the tools you need to make a perfect picture! Trust me always learn the tutorials cuz they help you out most of the time. I love making animation, it is wicked!!!

 

Btw the icon that i have is not mine, wait let me go see whos it is, ah yes the icon was from Allah's Slave...:sl:

Edited by Ajmal

Share this post


Link to post
Share on other sites

^6

Share this post


Link to post
Share on other sites

^4

Share this post


Link to post
Share on other sites

^0 lol...cnt see nutin

Edited by Ajmal

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×