Jump to content
Islamic Forum
FinnishMuslim

Jezus Profeteerde De Islam In De Bijbel Parallellen

Recommended Posts

(Deze twee "verborgen profetie" zijn verbonden met Luke.5 :36-39, waarom nieuwe godsdienst nodig is in plaats van verandering van de oude religies.)

1 "uur" = ca. 200 jaar, van Abraham / Jacob 1800-1700 BC (en dus joods-religie 1600 v.Chr->) zich tot de Islam 632 AC = 2400 jaar / 12 uur = 200 jaar

Matt.20: 1. "Want het koninkrijk der hemelen is als een grondeigenaar (God) die ging (stuur profeten) vroeg in de ochtend (vóór" eerste uur "van 12 uur van de dag in de joodse kalender, dus Abraham / Jacob 1800-1700 BC en joden als een religie na hen in de "eerste uur" 1600-1400 voor Christus) in te huren mannen (gelovigen) naar (voor Zijn glorie) het werk in zijn wijngaard (aarde). 2. Hij was het eens aan hen te betalen een penning (het paradijs) voor de dag ( wereldgeschiedenis) en stuurde hen naar zijn wijngaard.

3. "Over het derde uur (1300/1200-1100 BC Sabiërs / Zarathustrians, zelfs in de Bijbel is er twee" Sabiërs "in tegengestelde richting, een ander eventueel in Zuid-Irak) ging hij naar buiten en zag anderen staan op de markt niets doen (het jodendom had niet veel verspreid buiten hun eigen joodse natie). 4.He vertelde hen: 'U kunt ook (naast het jodendom) gaan werken in mijn wijngaard, en ik zal je betalen wat recht is. " 5. Dus gingen ze.

"Hij ging weer ongeveer het zesde uur (600 v. Chr begin van profetieën over de Messias) en het negende uur (ongeveer 1 AC Jezus werd geboren) en deed hetzelfde (gemaakt christenen en het christendom, mededeling eenvoudige beschrijving zoals Jezus spreekt over religie de meeste aangesloten op zichzelf).

6. Over (niet precies 400-600 AC) het elfde uur (profeet Mohammed, vrede zij met hem: 570-632 AC) ging hij naar buiten (stuur profeet) en vond nog andere (Arabieren) stond rond. Hij vroeg hen: 'Waarom ben je hier al staan de hele dag niets doen (de Arabieren hadden geen religies door profeten, alleen polytheïsme-heidendom)?'

7. "'Omdat niemand ons heeft gehuurd (Arabieren waren zo veracht, dat zelfs Byzantium of Persia niet wilde veroveren en hen te bekeren),' antwoordden ze." Hij zei tegen hen: 'U kunt ook gaan werken in mijn wijngaard.'

8. "Toen de avond viel, de eigenaar van de wijngaard zeide tot zijn voorman, 'Call de arbeiders en betaal hun het loon (wat ze verdienen), beginnend met de laatste die ingehuurd (moslims) en over te gaan tot de eerste (joden)."

9. "De arbeiders (moslims) die gehuurd waren het elfde uur (500-700 AC) kwam en kregen ieder een denarie. 10. Dus toen deze kwam, die het eerst werden ingehuurd (Joden), ze verwachten meer te ontvangen. Maar elk van ze kreeg ook een penning. 11. Als ze het heeft ontvangen, begonnen ze te mopperen tegen de grondeigenaar (God). 12. 'Deze mannen, die waren ingehuurd laatste (moslims) werkte slechts een uur,' zeiden ze, 'en je hebt gemaakt ze ons gelijk, die gedragen hebben de last van de werkzaamheden en de hitte van de dag (vervolgingen, slavernij, beroepen). '

13. "Maar hij antwoordde een van hen: 'Vriend, ik ben niet oneerlijk voor jou. Heb je niet eens te werken voor een penning? 14. Neem je betalen en gaan. Ik wil de man die werd ingehuurd laatste geven dezelfde als ik je gaf. 15. Moet ik niet het recht om te doen wat ik wil met mijn eigen geld? Of ben jij jaloers omdat ik goed ben (je God wil houden voor je land alleen, zoals een "uitverkoren volk") ? '

16. "Dus de laatste (moslims) zullen de eersten zijn, en de eerste (Joden) zal de laatste zijn."

[Profeet Mohammed, vrede zij met hem, zei dat zelfs al was hij laatst van de profeten, en de moslims zijn de laatste van de gelovigen, zullen ze eerst naar het paradijs gaan, "de laatste zal zijn eerste"]

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>

002.062 (Vertaling door) Yusufali: Zij die geloven (in de Koran), en degenen die de Joden (geschriften), en de christenen en de Sabiërs, - een ieder die gelooft in Allah en de Laatste Dag, en goede werken doen, zullen hun beloning bij hun Heer; over hen zal geen vrees komen, noch zullen zij treuren.

-------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -

1 "jaar" = ca. 600 jaar, van Abraham / Jacob 1800/1700 (en dus later joden) zich tot de Islam 632 AC = 2400 jaar / 4 "jaar" = 600 jaar

Luke.13: 6. Toen vertelde hij deze gelijkenis: "Een meester (God) had een vijgenboom (symbool van Israël in de Bijbel), geplant in zijn wijngaard (aarde), en hij ging op zoek naar fruit (resultaten) op, maar heeft geen enkele 7.. Dus zei hij tegen de man (Jezus), die zorgde voor de wijngaard (het jodendom "enige ware godsdienst" / minst corrupte religie in de wereld in tijden van Jezus), "Voor drie (3 * 600 = 1800) jaar Ik ben al komt naar voor groenten kijken op deze vijgenboom en vond geen. Hak hem om! Waarom zou het gebruik van de bodem (waarom niet beter godsdienst doen)? '

8. "'Meneer,' antwoordde de man, 'met rust laten voor een (1 * 600) meer jaar (s), en ik zal graven eromheen en bemesten het (merk ter wereld klaar voor de Islam, ook in het Midden-Oosten," rond "Israël als in [christelijke]-Arabië / Egypte / Syrië). 9. Als het vrucht draagt volgend jaar (in 600 jaar), fijn! Zo niet, dan snijden ze naar beneden (het Jodendom en dus ook de sekte / tak christendom, van de weg van de Islam, na dat "jaar", 600 jaar, ging nadat Jezus tot de dood van Mohammed, vrede zij met hem, bijna precies dat 600 jaar later in 632AC). " "

MIJN berekeningen in Matt.20 :1-16

Er is geen melding gemaakt, indien de werknemers kwam in welk deel van elk "uur"

("Ongeveer") 11 = 400-600 AC, de Islam 570-632AC (naar het begin van de 12e) 10e = 200-400 AC 9e = 1 AC-200 AC (Christendom 32 AC ->) 8e = 200 BC-1 AD zevende = 400 BC-200 BC 6e = 600 BC-400 BC (Messias profeteerde) 5e = 800 BC-600 BC 4e = 1000 BC-800 BC 3e = 1200-1000 BC (Sabiërs / Zarathustrians) 2de = 1400 BC-1200 BC 1e = 1600 BC-1400 BC (Early Joden) "0-hour" = 1800 BC-1600 BC. ("Vroeg in de morgen ging hij", eigenlijk niet INSIDE eerste uur, was de joodse religie vrijwel alleen geboren nadat Jakob, enz. in 1600 BC-1400 BC)

Nou, naast mogelijke corruptie in de Bijbel, Jezus niet naar wiskunde in het onderwijs de praktijk. Het was niet zijn expertise en hij was maar een mens, maar id niet toch dimish zijn rol als een profeet in. Dit is geen wiskunde-examen, maar voor mensen om een idee te begrijpen. En misschien is hij dat gewoon een mens, die maakt fouten en is enigszins beperkte kennis, is reden ook waarom er tenminste "error-marginale" (- binnen 200 jaar) in plaats van parallel aan zichzelf en het christendom.

Mijn berekeningen In Lucas 13:6-9

Misschien Israël als een officieel staatsbezoek (ook al een deel van Rome en dus niet staat) was "gekapt" 70 AC, maar de joodse religie en de sekte het christendom niet "verlopen" als een (rechts) religies voordat de Islam kwam 600 jaar na Jezus ( jesus 32 AC - Mohammed 632 AC) vanaf het punt van de Islam. Israël zelf als een staat hebben geen belang voor God zonder zijn religie, doe je het ermee eens dat christenen uit Bijbel?

Israël (dat "boom") is niet langer onderworpen na de kappen (in 600 AC), maar de grond er omheen. "Ground omheen" staat symbool voor geestelijke, geologische, historische en religieuze band tussen semitistic Islamitische en joodse religies. Maar voordat het (vóór de Islam, die laatste 600 jaar, die werden gegeven extra-tijd) Joods-boom heeft kans om vruchten "volgend jaar" groeien. Uiteraard het niet zo doen als God schiep de Islam. Al die bomen die tijdens dat "jaar" (600 jaar) was de vorm van christendom die joodse profeet aanbeden als een god. Van Joodse visie die zijn niet goed vruchten.

Kan gezegd worden dat na "Boom van het Jodendom werd gekapt", aldus Jezus, hij werd slechts een profeet van de moslims, en dus nu is hij (met de Bijbel) is een soort van "mol / spion" van de Islam in gebieden waar de Islam is niet te verspreid worden zo veel (zoals in India of China bijvoorbeeld). Al deze gebieden zijn onder "verborgen" macht van de Islam door Jezus nu (er is in hadiths profetie van Mohammed, worden zij met hem, dat hij de macht van de Islam die zich uitstrekt van west naar oost in de toekomst zag).